Το βρήκαμε στο γκρουπ των "γαμάτων",στο facebook,και είπαμε να ρωτήσουμε...όχι για μας,αλλά για τον φουκαριάρη το νόμο που θα απαγορεύει το κάπνισμα σε δημόσιους χώρους...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Όταν ο Μάκης και οι συνεργάτες(πρώην) του που φτιάχνουν blogs,δεν είναι εδώ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου